Terveiset yövuorosta! Vielä tämä yö ja sitten minulla alkaa viikon loma!

Isäntä on tällä hetkellä Ruotsissa huoltajana jääkiekkoporukan mukana joten jouduin pyytämään ukkia lapsia vahtimaan yöksi.  Eilen heräsin yövuoron jälkeen höpinään "otatko vielä...niin siellä Unski...ota vähän" , noh ukkihan se jutustelin kovasti meidän kilpikonnan kanssa.  Nousinkin siitä sitten ylös ja huomasin keittiön pöydällä palasina olevan keittiön tuolin! Varovasti kysyin, että mitäs keittiössä on puuhattu.... Ukki oli innostunut korjailemaan meidän natisevia keittiön tuoleja!

Natisevista keittiötuoleista tuli mieleeni, olen yrittänyt saada painoa laskemaan. Noh, ei hullummin ole lähtenyt käyntiin. Olen aika innoissani!Ihan vain ruokavaliolla olen lähtenyt liikkeelle. Nämä yövuorot ovat hiukan vaikeita, kun tekisi mieli karkkia syödä ja miksei pullaakin. Ei enään pizzaa tilata yövuoroon...

Meidän nuorimmainen on nyt papan luona yökylässä, koska on hänelläkin jääkiekkoturnaus, Turku-turnaus käynnissä. Itse on pysty häntä kuskaamaan yövuorojen takia (nukun päivät), mutta hengessä olen mukana. Kiekko 67:n pojat pääsi ainakin välieriin eli lauantain pelit meni ihan kivasti. Nyt sunnuntaina on muutama peli vielä.

Nämä jäkispelit ovat alkua tälle hurjalle viikolle, sillä sama joukkue lähtee Latviaan, Riikan turnaukseen torstaina. Meidän perhe lähtee kokonaisuudessa mukaan kannustusjoukoksi. Siellä ei taida paljoakaan mahdollisuuksia olla, sillä siellä on kovia joukkueita Tsekeista, Venäjältä ja monesta muusta maasta, mutta saavatpahan hienon kokemuksen ja kansainvälistä tunnelmaa  Hymy