Onpas ulkona kova tuuli kun ikkunat naksuu ja oikein humina kuuluu ulkoa! Mahtaa olla kylmä! Olen nyt yövuorossa -->tietää auton ikkunoiden raappamista aamulla, on meinaan varmaan jäässä....ja täällä ei saa pitää autoissa mitään sisätilalämppäriä päällä.

Suht rauhallinen yövuoro on noin puolessavälissä. Pientä säpinääkin on ollut... Lisäksi olen kovasti tehnyt pikku hommia, jotta ei nukuttaisi...en saanut nukuttua näin ekaa yötä ennen yhtään, ja se tekee tästä ekasta yöstä vaikeimman. Ah´pian pääsee kotiin lämpösen peiton alle nukkuu...uskon saavani nukkua, vaikka Petteri kotona kuumeessa. Ja kun herään, olen aikeissa lähteä vesijumppaan! Olin jo kerran vesijumpassa tässä muutama viikko sitten -->se oli ihan kivaa. En tienyt oikein mitä odottaa tai toivoa, kun olin ensimmäistä kertaa. Noh nyt menen toiseen vesijumppaan...jos vaikka on erilainen. Kyllä siinä viimeksi tuli oikein hiki ja aika väsyneeksi tunsin oloni sen jälkeen, mutta ihme ja kumma kun ei tullut lihakset oikeestaan yhtään kipeäksi.